Personal Assistant for BUH cum Office Admin
Kinh nghiệm: kinh nghiệm từ 2 năm trở lên, giao tiếp tiếng Anh tốt
Yêu cầu bằng cấp: Cao Đẳng, Đại Học
Số lượng cần tuyển: 1
Ngành nghề: Nhân sự
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Chức vụ: Nhân Viên
Hình thức làm việc: Mọi hình thức
Yêu cầu giới tính: Không phân biệt giới tính
Quyền lợi
Lương thưởng và chế độ tốt
Chi tiết
1. Personal Assistant:
- Arrangement supporting for transportation activities and business travels travels.
- Payment processing for expense of CRO.
- Paperwork supporting for CRO as tasks assignment.
-
Report Assignment tasks for CRO about sales data and others.
2. Office Administration:
- Meeting & greeting guests, customers, clients.
- Screening, answering, and forwarding telephone calls.
- Receiving and distributing mail post and couriers.
- Handling small office supplies procurement, liaising with external contractors: ordering stationery, pantry items, mineral water, plants & flowers, telephone, internet, electricity,
- Liaising with Building Management for register of parking, …
- In charge of all Finance process for Office Administration expenses: Payment Requests, data expense tracking
- Assist in organizing internal activities
- Assist in booking of transport, accommodation for back-office staff business travel.
- Support as key contact IT issues at office.
- Perform other duties upon manager’s requests.